Cercetare

Advanced Technology Systems

Breaking Educational Barriers with Contextualised, Pervasive and Gameful Learning - BEACONING

Nr. Grant: 68766

Cofinanțat de: Horizon 2020 Framework Programme of European Union

Coordonator: Coventry University

Parteneri din mediul academic/Cercetători: Heriot-Watt University, BIBA Institute, INESC TEC Porto, Complutense University of Madrid, ORT France

Companii: ATS, SUCCUBUS, Imaginary, GEOMOTION, Ifinity, Playsoft, SEBIT, Hands-Free Computing, SIVECO

Despre proiect

Proiectul BEACONING - Breaking Educational Barriers with Contextualised, Pervasive and Gameful Learning are ca scop crearea unor modele de învățare "în orice moment și în orice locație" prin metode pervazive, prin utilizarea unor sisteme care se adaptează la contextul în care sunt utilizate și prin tehnici și tehnologii gamificate, plecând de la o abordare bazată pe rezolvarea de probleme. Principalele obiective ale proiectului sunt:

1. Integrarea de tehnologii, perspective pedagocice și sociale, prin utilizarea unor metode pervazive și gamificate. Aceste metode vor fi unele adaptabile la contextul în care sunt utilizate, urmărind ca platforma BEACONING să fie una inovatoare și să permită extinderea rezultatelor științifice și a experimentelor, angajând în acest demers diferite comunități de studenți, inclusiv persoane cu dizabilități.

2. Dezvoltarea, implementarea și validarea platformei BEACONINC care va permite:
- leverages cutting-edge approaches including the Future Internet technology, mobile, gamification, pervasive gaming, procedural game content generation, game authoring, human-computer interfaces, learning analytics and problem-based learning model;
- is usable, adaptable, extendable and sustainable.

3. Explore and measure the level of engagement, effectiveness and impact that is enabled by the BEACONING platform towards incentivising learners and fostering acquisition and transfer of knowledge and skills, validate this through large scale pilots involving a community of stakeholders and practitioners in Europe, and provide an exploitation and business plan for the platform adoption.