BEACONING

Awesome Image

Proiectul BEACONING – Breaking Educational Barriers with Contextualised, Pervasive and Gameful Learning
Proiectul are ca scop crearea unor modele de învățare "în orice moment și în orice locație" prin metode pervazive, prin utilizarea unor sisteme care se adaptează la contextul în care sunt utilizate și prin tehnici și tehnologii gamificate, plecând de la o abordare bazată pe rezolvarea de probleme.

Principalele obiective ale proiectului sunt:

  • Integrarea de tehnologii, perspective pedagocice și sociale, prin utilizarea unor metode pervazive și gamificate. Aceste metode vor fi unele adaptabile la contextul în care sunt utilizate, urmărind ca platforma BEACONING să fie una inovatoare și să permită extinderea rezultatelor științifice și a experimentelor, angajând în acest demers diferite comunități de studenți, inclusiv persoane cu dizabilități.
  • Dezvoltarea, implementarea și validarea platformei BEACONINC care va permite adoptarea unor concepte inovatoare, precum tehnologia Viitorului, gamificare, jocuri pervasive, generarea de conținut de joc procedural, crearea de jocuri gamificate, interfețe om-calculator, analize de învățare și modele de învățare bazat pe rezolvarea de probleme și creare de conținut utilizabil, adaptabil, extensibil și durabil.
  • Analiza și măsurarea nivelul de implicare, eficacitate și impact oferit de către platforma BEACONING, pentru stimularea studenților și încurajarea transferului de cunoștințe și abilități, prin validarea acestor obiective cu ajutorul pilotării pe scară largă, care implică o comunitate de părți interesate și practicieni din Europa, furnizând totodată și un plan de exploatare și de afaceri în vederea utilizării platformei.

Date proiect

Nr. Grant: 68766
Cofinanțat de: Horizon 2020 Framework Programme of European Union
Coordonator: Coventry University
Parteneri din mediul academic/Cercetători: Heriot-Watt University, BIBA Institute, INESC TEC Porto, Complutense University of Madrid, ORT France
Companii: ATS, SUCCUBUS, Imaginary, GEOMOTION, Ifinity, Playsoft, SEBIT, Hands-Free Computing, SIVECO

Identitate vizuală

Website

Rețele sociale

Promo