Managementul documentelor
Execuție bugetară
Modulul Arhivare electronică permite arhivarea unui document deja existent, salvat pe diferite dispozitive de stocare şi, de asemenea, oferă posibilitatea de a completa tipul de document din cele deja existente în baza de date.
Aplicaţia permite gruparea documentelor în dosare, a dosarelor în bibliorafturi care la rândul lor pot fi grupate în dulapuri (aplicaţia permite stocarea informaţiei pe oricâte niveluri).
Sursa documentelor de arhivat poate fi directă, prin scanare, sau poate fi un dispozitiv de stocare. Pentru fiecare document, dosar sau biblioraft se pot introduce informaţii cu privire la locaţia unde se găsesc în din arhiva fizică. Se reţin informaţii privind locaţia fizica (clădire, cameră, rând, raft etc.) pentru o regăsire facilă a documentului fizic.
La fiecare arhivare a unui document utilizatorul trebuie să introducă minim următoarele informaţii: data, numărul, emitentul şi tipul documentului.
Obiectivul aplicației
Modulul Arhivare elctronica are ca obiectiv vizualizarea documentelor introduse sub forma unei agende, în care toate informaţiile sunt afişate sub formă tabelară. Ca şi în cazul rezultatelor unei căutări informaţii se pot sorta, filtra, grupa şi exporta în diferite formate.
Obiectivele specifice ale modulului sunt:
- Realizarea si folosirea documentelor de interes general;
- Folosirea unui singur sistem de codificare a documentelor arhivate;
- Regăsirea rapida a informaţiilor (documentelor) dorite;
- Controlul accesului personalului la arhiva de dosare;
- Regăsirea rapida a documentelor care asigura suportul luării unor decizii;
- Emiterea și vizualizarea de rapoarte pentru evidenţierea activităţii utilizatorilor;
- Posibilitatea creării de rapoarte proprii, având la dispoziţie un instrument de generare de rapoarte pus la dispoziţie împreună cu sistemul.